пятница, 13 ноября 2015 г.

Модуль 3

Рефлексія
Протягом вивчення даного модуля я дізналась багато нового та корисного про те, яким повинно бути формуюче оцінювання:

  • по-перше,  процес оцінювання починається ще до початку проекту, проходить через весь проект і завершує його;
  • по - друге, в процесі оцінювання повинні бути використані різні стратегії оцінювання: cтратегії для визначення потреб учнів, розвиток самостійності і взаємодії, моніторинг процесу, перевірка розуміння і підтримка метапізнання, демонстрація розуміння; 
  • по-третє, оцінювання має бути спрямоване на досягнення цілей і рішення задач проекту; 
  • по-четверте, оцінювання передбачає активне залучення учасників проекту через самооцінювання та взаємооцінювання. 

1 комментарий:

  1. А яким Ви бачите застосованість формуючого оцінювання на звичайних уроках? На Вашу думку, це - можливо?

    ОтветитьУдалить