Рефлексія
Протягом вивчення даного модуля я дізналась багато нового та корисного про те, яким повинно бути формуюче оцінювання:
Протягом вивчення даного модуля я дізналась багато нового та корисного про те, яким повинно бути формуюче оцінювання:
- по-перше, процес оцінювання починається ще до початку проекту, проходить через весь проект і завершує його;
- по - друге, в процесі оцінювання повинні бути використані різні стратегії оцінювання: cтратегії для визначення потреб учнів, розвиток самостійності і взаємодії, моніторинг процесу, перевірка розуміння і підтримка метапізнання, демонстрація розуміння;
- по-третє, оцінювання має бути спрямоване на досягнення цілей і рішення задач проекту;
- по-четверте, оцінювання передбачає активне залучення учасників проекту через самооцінювання та взаємооцінювання.
А яким Ви бачите застосованість формуючого оцінювання на звичайних уроках? На Вашу думку, це - можливо?
ОтветитьУдалить